Selecteer een pagina

Winkelcentrum De Burcht

Winkelcentrum De Burcht wil met een originele social media campagne opvallen. Bezoekers kunnen een auto winnen door een selfie te maken, nu heeft de actie alleen nog de juiste uitstraling nodig.

Auto winnen - winkelcentrum De Burcht

De Vraag

Voor een social media campagne kunnen bezoekers van het winkelcentrum in Breda een C1 auto winnen. Aan LBS de vraag om ervoor te zorgen dat de  actie opvalt en de aandacht trekt op de auto’s.

Het Doel

Zichtbaarheid en uitstraling creëren voor winkelcentrum De Burcht in Breda, zowel aan de buitenkant met banieren als binnenkant met auto’s en visuele doeken.

De Oplossing

Door de uiting van de actie aan de buiten en binnenkant terug te laten komen, zowel op de auto’s als vloer, komt winkelcentrum De Burcht met een hele heldere brand communicatie. De grote hoeveelheid kleurrijke auto’s zorgt voor het wow-effect.

Biolab_logo  autotrackcitroen-logo greenparc-bleiswijk Peugeot_2010_logojb

crsl-logo2bam BNLcbre logowagenbouwdefzw       ricoh  

    rabobank  shurgard   nationale-nederlanden    montapacking             jll    

ihcZwarte zwaan events   Hubo grijs_flinter   wenorwegians_logo   dp_logo    ghglogo 

   

Electronic Partner Logo   KBMA kroeze bouwmanagement      Bell ID   karitraa  Alten 

 

          grijs-logo-wittebrugPSA Peugeot Citroen     logo-domburg-partners

 

pastedgraphic-2    ballast_nedam_company_logo   milgro